Більшість шкіл України здійснюють зараз навчальний процес через дистанційне навчання. Не є винятком і наш ліцей.
Зазначимо, дистанційне навчання - сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання інформаційно-комунікаційних технологій від тих, хто навчає, до тих, хто навчається.
Але на сьогодні досвіду такої «доставки інформації» немає ні в тих, ні в інших, а також потрібно не забувати й про контроль отриманих знань, і про зворотній зв‘язок.
Учителі інтенсивно вивчають роботу різних освітніх платформ та технології проведення онлайн конференцій, триває процес формування методик викладання кожної навчальної дисципліни при дистанційному навчанні.
Фізика, як шкільний предмет, і в умовах звичного навчання - одна із найскладніших дисциплін шкільного курсу, а при нових умовах тим більше. Безперечно, жоден із технологічних інструментів не змінить живе спілкування «учитель-учень», але не варто, як кажуть, опускати руки.
Відомий учитель фізики Віктор Павел, автор цілого курсу відеоуроків з фізики, зазначає: «Настоящая физика не требует на самом деле сложного оборудования, и благодаря этому очень наглядна.»
Доказом цього можуть бути дистанційні відкриті уроки - лабораторні роботи, проведені вчителем Клапущаком В.М.. Учні 9-их класів виконували роботи на теми: «Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала», «Дослідження заломлення світла».
При цьому було продемонстровано їх виконання із стандартним фізичним обладнанням та за допомогою «домашніх приладів». Учням було запропоновано виявити кмітливість та винахідливість і виконати роботи в домашніх умовах. І вони – МОЛОДЦІ, продемонстрували креатив. Це видно із фото.