Протягом тижня в ліцеї проводились заходи, присвячені Всесвітньому дню безпечного інтернеті, який відзначатимуть 09 лютого. Заходи мали на меті підвищити освіченість дітей і молоді з питань безпечного використання цифрових технологій, створення кращого Інтернету для всіх загалом, уникнення ситуацій кібербулінгу, унеможливлення появи інтернет-залежності.
Представники учнівського самоврядування мали змогу взяти участь у Круглому столі на тему «Інтернетзалежність». Дискутували з приводу того, чи інтернетзалежність має більше переваг чи недоліків, адже мережа пропонує унікальне середовище, якому немає аналога в реальному світі. Простий доступ до величезних сховищ інформації, спрощена процедура пошуку — все це є підмогою для студентів, учених, поліцейських та й звичайних громадян, а з іншого боку, пошук нового дійсно нескінченний і загрожує інформаційним перевантаженням — ситуацією, коли людина не може спокійно сприймати навіть необхідну інформацію.
4 та 5 лютого 2021 року ліцеїсти 8-х класів та 9-ФХ класу брали активну участь у цікавому та пізнавальному виховному заході у формі усного журналу-гри «Правила дорожнього руху в мережі Інтернет», проведеному педагогом-організатором Пустовіт Інною Олександрівною.
Проведення виховного заходу дало можливість розповісти та нагадати ліцеїстам про глобальну проблему XXI століття – кібербулінг. Інтернет став невід’ємною частиною життя суспільства. Він є досить поширеним явищем у сучасному світі. З одного боку, це засіб розвитку ерудиції та навичок спілкування, а з іншого - ситуація підвищеного ризику, зіткнення з певними загрозами. Зокрема, віртуальне інтернет-середовище й новітні технічні засоби створили можливості для поширення нового виду насильства – кібербулінгу, якому досить важко протистояти у світі інноваційних технологій. Саме від кібербулінгу найчастіше потерпають діти та підлітки, оскільки вони є найактивнішими користувачами.
Діти були об’єднані в невеликі групи, які готували сторінки усного журналу під назвами «У чому різниця між жартом та булінгом?» , «Найпоширеніші види кібербулінгу» та «Чи передбачено покарання за кібербулінг?» Проявляли креативність, були активними учасниками діалогів, малювали тематичні плакати та презентували їх на аудиторію. Ліцеїсти переглянули інформаційні відео, у яких було подано поради для жертв кібербулінгу та контактні дані служб, які готові допомогти в такій нелегкій ситуації. Усі учасники заходу пройшли нескладний тест, аби зрозуміти, що всі ми є, на жаль, незахищеними від проявів булінгу в мережі Інтернет.
Протягом наступного тижня усім класним колективам буде запропоновано пройти зазначений тест у рамках проведення виховної роботи з протидії та запобігання булінгу задля побудови безпечного освітнього середовища.