Протягом 18.04-22.04.2022 р. у ліцеї проходив Тижневик природничих наук. Нині зростає роль  дослідженЬ природничого спрямування.

Завдяки досягненням природничих наук людство стежить за чистотою повітря й води, вирощує щедрі врожаї харчових культур, отримує матеріали, які мають якості набагато кращі, ніж природні матеріали, розробляє ліки від невиліковних хвороб.

Природа є багатогранною, тому її досліджують кілька наук, а саме: хімія, біологія, географія, екологія, фізика, кожна із яких вивчає певний об’єкт. А разом природничі науки дають людині цілісне уявлення про навколишній світ.

         Хімія – дивна наука. У ній таємна прихована суть. Простягає вона свої руки у глибини, щоб чарувати сучасну людину, дарувати їй блага земні. І тому кожен має пізнати хімічні закони життя. Учитель хімії Мельник Олена Анатоліївна розпочала тиждень з вебквесту “Основні класи неорганічних сполук” (https://klasyneorganichnyhrechovyn.blogspot.com/) для учнів 8 класів. У вебквесті взяли участь 48 ліцеїстів. Учасникам потрібно було пройти вісім станцій із різними завданнями: головоломками, ребусами, загадками, пазлами, задачами та віртуальним лабораторним практикумом. Після проходження квесту ліцеїсти заповнили анкету для оцінювання. З урахуванням отриманих балів 9 учасників стали переможцями:

Диплом І ступеня:

  • Шевчук Юлія 8М (36б.)
  • Стародубцева Маргарита 8ТІ2 (36б.)

Диплом ІІ ступеня:

  • Юрій Богдан 8ТІ1 (34б.)
  • Ковтун Софія 8 ТІ2 (34б.)

Диплом ІІІ ступеня:

  • Тимошенко Максим 8М (33б.)
  • Христіна Діана 8 ТІ2 (33б.)
  • Туперко Софія 8 ТІ2 (33б.)
  • Матяс Себастіан 8 ТІ1 (33б.)
  • Мевший Максим 8М (33б.)

За найактивнішу участь у вебквесті “Основні класи неорганічних сполук” отримують подяку ліцеїсти 8 ТІ1 (23 учасники), що становить 47,9% від усіх учасників.

Протягом навчального року ліцеїстка 9-М класу працювала над науковим проєктом «Переваги та недоліки веганства та вегетаріанства з погляду хімії» під керівництвом учителя хімії Рєзнік Оксани Тарасівни, який був представлений у формі відеоконференції ліцеїстам 9-х класів.

Географічна освіта необхідна для розвитку відповідальних та активних громадян сьогодення й майбутнього світу.

     Учитель географії Поліщук Віктор Миколайович організував і провів серед ліцеїстів 10-х класів географічний хаб на тему: “Уплив  географічної компетентності учнів на розвиток міжнародного туризму». У заході взяли участь учні 10-М1 та 10-ФХ класів. Метою  Круглого столу є популяризація географії серед молоді та створення передумов для розширення географічної компетентності ліцеїстів.

Неповторною є краса природи, але сьогодні гостро стоїть питання її охорони та збереження для нащадків.

     Учителем біології Любавіною Діаною Сергіївною проведена квест-вікторина на тему "Чи бути тобі екологом?". Ліцеїсти мали змогу вирішувати екологічні завдання: віртуально сортували сміття, упізнавали тварин за звуками, визначали шкідників кімнатних рослин, класифікували тварин, установлювали час розкладання різних продуктів та виробів тощо. Участь у квесті взяли 52 ліцеїсти 10-11 класів. Переможці, що набрали найбільшу кількість балів отримали призи у вигляді бонусних оцінок з відповідних предметів.

Переможці:

  • І місце - Віталій Мамедов - 11-ІТ (40б.)
  • ІІ місце - Олексій Гайдамака - 11-Ф (39б.)
  • ІІІ місце - Анна Скворцова - 11-Ф (38,5б.)

 Учитель біології та географії Охріменко Юлія Анатоліївна провела годину спілкування з учнями 8-х класів на тему "Символи України в біології". Захід мав міжпредметний характер: зв'язок біології з такими науками, як географія, історія, українська мова та література. Юля Анатоліївна намагалась максимально акцентувати увагу ліцеїстів на питаннях сьогодення.

         Тиждень природничих наук завершився теж вебквесту, який провела вчитель хімії Мельник Олена Анатоліївна серед 10-ти класників на тему “Біологічне значення білків та амінокислот” (https://aminokyslotybilky.blogspot.com/), під час якого ліцеїсти демонстрували свої знання з біохімії: пройшовши гру “Перший мільйон”, склавши пазл з  відповідей про фукції білків, ліцеїсти розв’язали головоломку, у якій було зашифровано 10 із 20 амінокислот, що є у біосистемах, та складали вислів “Життя різноманітне!”, попрацювали над ознаками якісних та кольорових реакцій органічних речовин, знаходили пари, а також досліджували свій організм та встановлювали послідовність стадій та напрями перетворень під час обміну білків в організмі людини. По закінченню проходження квесту учасники заповнили анкету оцінювання та відповідно набраним балам отримали дипломи. Отже, з 20 учасників, які активно взяли участь у заході є 7 переможців:

Диплом І ступеня:

  • Микитюк Володимир 10ФХ (60б.)
  • Бондар Альбіна 10М1 (60б.)

Диплом ІІ ступеня:

  • Ліщук Сергій 10 М (59б.)
  • Рильська Дар’я 10М (59б.)
  • Бондарєв Олександр 10ІТ (59б.)

Диплом ІІІ ступеня :

  • Ляшенко Олександра 10М (56б.)
  • Саченко Дмитро 10ІТ (56б.)

За найактивнішу участь у вебквесті “Біологічне значення білків та амінокислот” отримують подяку ліцеїсти 10М (12 учасників), що становить 60% від усіх учасників.

         Також наші ліцеїсти є активними під час проходження онлайн-олімпіади на платформі “На Урок”. Сьогодні учні беруть участь у XIII Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок» (Весна 2022 - хімія), результати якої будуть оголошені 23 травня.

         Як стверджував Леонардо да Вінчі, будь-яка перешкода долається наполегливістю, якою без сумніву володіють наші ліцеїсти.

 10 10 10 10 10 10 10