Адміністрація комунального закладу «Подільський науково-технічний ліцей для обдарованої молоді» повідомляє, що на платформі ліцею 24.10.2020 року буде проведено математичну інтелектуальну гру «Занзібар-online». Для діалогу з учасниками змагання створено Телеграм-канал PNTL_Zanzibar_online.

План заходів математичного змагання «Занзібар-online»

23.10.2020 (13.00)

Закриття реєстрації

24.10.2020 (9.30)

Технічна нарада (відповіді на запитання учасників). Місце проведення телеграм-канал PNTL_Zanzibar_online

24.10.2020 (10.00)

Початок гри

24.10.2020 (12.00)

Завершення гри

24.10.2020 (19.00)

Публікація правильних відповідей та вказівок до завдань

28.10.2020 (11.00)

Нагородження переможців

Відповіді та вказівки до завдань можна переглянути за посиланням

З технічними вимогами учасники можуть ознайомитись за посиланням

Перед початком гри перегляньте відео!!!!

Для учнів, які беруть участь у грі, використовуючи комп'ютер або ноутбук

 

Для учнів, які беруть участь у грі, використовуючи планшет або смартфон

 

Занзібар online - індивідуальне змагання для учнів 7-11 класів. Для участі у грі потрібно пройти реєстрацію (буде відкрита з 13.10.2020 за адресою pntl.edu.vn.ua), у день гри мати комп’ютер (ноутбук, планшет, смартфон) із доступом до мережі інтернет, уважно ознайомитись із технічними аспектами участі (будуть опубліковані 21.10.2020), і звичайно, гарний настрій та бажання перемогти!

Короткий опис

Перед початком гри учасники отримують одразу усі задачі (від 10 до 30), які вони розв’язують протягом 2 годин. Журі перевіряє лише відповідь. Якщо вона правильна, то вважається, що учасник цю задачу розв’язав, якщо відповідь неправильна  або не повна, то задача учасникові зараховується як не розв’язана.

На кожну задачу учасник може дати тільки одну відповідь.

На початку гри  кожна задача оцінюється в 20 (30) балів. Подальше нарахування балів за задачі та вартість задачі оцінюються таким чином: якщо учасник першим розв’язав, наприклад, задачу № 5, то він отримує за неї 20 балів і вартість задачі стає 19. Якщо ще один з учасників її розв’язав, то за неї 19 балів отримує не лише він, а ще й замість 20, виставляється 19 балів учасникові, що її розв’язав раніше. Якщо ще один учасник її розв’язав правильно, то усі три учасники отримають за задачу по 18 балів. Якщо учасник неправильно розв’язав цю задачу, то він за неї отримує 0 балів, а усі учасники, що її розв’язали на 1 бал більше. Учасник набирає відповідну суму за кожну правильно розв’язану задачу.

Якщо ж якусь задачу правильно розв’язав лише 1 учасник, то бали цієї задачі по завершенню гри  для неї подвоюються. Це має стимулювати учасників спробувати правильно розв’язати саме найскладніші задачі.

Перебіг гри буде виводитись у вигляді електронної таблиці, розміщеної на сайті закладу.

 

Зразки завдань